Spring til indhold

Kranliste

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.11.1″ hover_enabled=”0″ z_index_tablet=”500″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]

Kranliste (nederst på siden)

Vejledning: Der viser sig år efter år, at det er et større puslespil, at få regnestykket til at gå op, derfor beder vi dig læse denne vejledning.

I perioden op til henholdsvis søsætning og bådoptagning, bliver der opsat lister i det gamle havnekontor, hvor du kan skrive dig på. Du skal oplyse bådens navn, dit navn, dit telefonnummer og bådens bredde. Forkerte, mangelfulde eller ulæselige oplysninger bliver uden videre slettet. Desuden kan du også tilmelde dig online her på hou-havn.dk.

Ugen før søsætning/bådoptagning bliver listerne taget ned, og sorteret efter bredde og fordelt på henholdsvis den lille og den store kran. Listerne bliver, efter sortering, opsat igen på opslagstavlen og desuden lagt på Havnens Hjemmeside. Du skal selv holde dig orienteret om hvornår, du har krantid.  Du skal regne med ca. 20 min pr. båd. Hvis du ikke er til stede når det er din tur, kører kranen videre til den næste på listen.

2022-7maj-Sejlbåde

2022-7maj-Motorbåde

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]