Spring til indhold

Opfølgning på BRAND.

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.19.2″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]

Måske læste du i efteråret om den bådejer, hvis båd var brændt, mens den stod på vinterpladsen på Hou Lystbådehavn. Bådejerens forsikringsselskab ville, jævnfør deres betingelser, ikke rydde op efter en totalskade, til stor fortrydelse for bådejer og for havnen. Foreningen af Lystbådehavne i Danmark (forkortet FLID) bragte et læserbrev fra Hou Lystbådehavn, og foretog research på området.

Det drejede sig om selskabet Søassurancen, og de har efterfølgende oplyst til FLID, at de vil gennemgå og justere deres betingelser. Læs eventuelt artiklerne fra FLID magasinet.

Her kan du læse den første artikel (læserbrev): Ingen dækning for oprydning efter brand i båd

Her kan du læse opfølgningen fra FLID: F&F 4 2022 Opfølgning ingen dækning for oprydning efter brand i båd

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]